Mijn ouders hebben een Delphin stofzuiger.
Hij werkt erg goed, je vult het reservoir met water (geen zakken nodig dus) en je kunt stofzuigen. Je kunt ook een olie in het waterreservoir druppelen, zodat er een lekker geurtje vrijkomt bij het stofzuigen.

Het is even puzzelen in het begin hoe hij precies in en uit elkaar moet, maar als je het eenmaal weet werkt het makkelijk.
Leeggooien doen we altijd in de wasbak, oud vergiet er in zetten, en daar komt dan alle stof in, kun je zo in de container gooien.

We hebben een hond thuis, dus we moeten regelmatig stofzuigen, en hij doet het al jaren prima.

Ik weet helaas niet meer hoeveel hij kostte.

Toegevoegd na 1 minuut:
Enige nadeel is dat hij best groot is, vind ik.
En je moet het snoer handmatig weer netjes oprollen en om het apparaat heen doen.
11 jaar geleden
adriana
11 jaar geleden
Dank voor de informatie.
Op marktplaats staat er eentje die zegt dat ie 1800,- nieuw was, ergens anders zegt iemand duizend.

Erg veel geld dus.

Ik ken dit merkt verder niet, maar ik ken wel iemand die een ander zeer duur merk verkocht (huis aan huis) en dat was allemaal gebakken lucht.
De machines waren niet slecht, maar veel en veel te duur.
Alleen zijn commissie was al 500,- (gulden) per verkochte stofzuiger met veel zooi erbij wat bijna niemand ooit gebruikt.

Koop een Miele en gebruik de zakken en filters van Miele.
http://www.youtube.com/watch?v=OmlNnzP9UZo
Ik heb meerdere van dit soort testen gezien en Miele was steeds het enige merk dat echt schone lucht uitblies.
(en schoner dan 0 deeltjes kan niet)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
adriana
11 jaar geleden
dank voor de informatie.
Ik heb een demonstratie gehad.
Inmiddels de delphin stofzuiger ingerolen voor een nieuwe.
Ik vind de vernieuwde erg goed werken
Mag ik U opgeven voor de gratis demonstratie bij U thuis?
Met vriendelijk groet,
Adrie.
een jaar geleden