Toen ik van de week aan het koken was viel ineens de oven uit. Ook doet sindsdien de elektrische ontsteking van het gasfornuis het niet meer. Wat nu?

Net een mixer geprobeerd in de stopcontacten van oven en fornuis maar ook deze werkt niet. Wat kan er zijn? In de meterkast is niets raars te zien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Zit vast een zekering in de oven. Even open (laten) halen lijkt me.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een groep uitgevallen waar deze op aangesloten zijn.
Er is van een groep de aarlekschakelaar uit geslagen.
Er is een probleem met de bedrading in een doos.
Heb je nog oude zekeringen, dan kan je soms erg moeilijk zien, welke het is.
Heb je nieuwe zekeringen. aardlekschakelaar in je meterkast en die zijn in orde, dan moet het ergens in een doos zitten, waardoor een deel/ groep, zonder stroom zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ That's it.