Op welke manier kan ik erachter komen hoe ik de draad inrijg in mijn antieke naaimachine?

Vooral de onderdraad, die op een lang dun spoeltje zit en in een langwerpig spoelhuis moet komen, werkt niet mee. Het lukt me niet om het spoeltje zo te bevestigen dat de onderdraad opgepakt wordt.
De bovendraad inrijgen lukt me met enig logisch denken.
Oude mensen in mijn omgeving weten het ook niet meer. Weet iemand waar ik meer informatie, het liefst natuurlijk een soort 'handleiding' kan vinden?
Het betreft overigens een Willegen naaimachine.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik kan het ook niet voor je vinden, en je zult geen handleiding op internet tegenkomen ben ik bang. Als ik jou was, zou ik naar een goede naaimachinevakhandel gaan, daar kunnen ze je het beste adviseren.