Goedendag Heer ,

Zoals boven staande te zien, zijn er weinig problemen te verwachten . Uiteraard de gebruiksaanwijzing volgen.
Indien we veel gebruik wordt gemaakt door mensen die niet bekend zijn met een broyeur. (Eigenlijk bij niet huiselijk gebruik)
En dus mogelijkheid verkeerd gebruik groter is. is een nieuw type Broyeur op de markt gebracht (sinds kort Februari 2012)
Hierdoor is het eenvoudiger een tampon of maand verband te verwijderen. Het blijft een niet fijne klus maar het is schoner en eenvoudiger

kijk maar op Youtube
De Saniaccess Vergelijkingen. (broyeurexpert)

let op, het zijn alleen de modellen nieuwe Saniaccess en grundfos pompen met die uitgevoerd zijn dat een ''vergissing ''eenvoudiger te verhelpen zijn.
Grondfos beweert zelfs dat tot 2 maandverbanden geen problemen veroorzaakt.

Voor een Compact toilet zou en Cer broyeur eenvoudiger de ''vergissing'' te verhelpen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
adriana
12 jaar geleden
Dank voor deze informatie.

Andere antwoorden (2)

Bij ons op het werk hebben we een sanibroyeur.
dagelijks maken vele mensen gebruik van het toilet.
Grote en kleine boodschappen.
Geen problemen sinds de tijd dat we hem hebben.
En dat is al bijna 3 jaar.
Het enige is een beetje geluid na het doorspoelen.
Maar niet echt hinderlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben in ruim 24 jaar nu sinds 7 jaar bezig aan mijn tweede sanibroyeur. Bij normaal gebruik weinig problemen, ik heb het idee dat deze beter is dan de vorige. Houd rekening met wat je doorspoelt, GEEN maandverbandjes e.d. Toiletpapier is geen probleem. Bij de vorige heb ik een niveauschakelaar kapot gehad, bij de laatste een aanloopcondensator. Ik heb deze zelf vervangen maar ze schijnen goede service te verlenen.