Hoeveel kost een nieuwe diepvries uitschuifbare plastic bak?

Alle informatie die ik weet:
Het is een diepvries van 1 meter 20
Het is een plastic witte bak die je uit de diepvries kunt schuiven.

Wat ik dus zoek is de prijs van een nieuw uitschuifbaar plastic bak voor een kleine vriezer.

Hartstikke bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs geen merk bekend?

Antwoorden (1)

Ik zou zo gauw niet weten of die los te koop zijn, dan moet je om te beginnen met de fabrikant bellen.
Ik heb wel een tip, misschien kun je bij de milieustraat van je gemeente eens gaan kijken daar staan ongetwijfeld regelmatig een hoop afgedankte koelkasten en kun je daar een bruikbare bak vinden.