Waar kan je online vanuit het buitenland goedkope professionele tondeuses kopen van merken als Wahl, Oster en Andis?

In Amerika kost een apparaat bijvoorbeeld $38.95 en in Nederland €99.99. Dat is een verschil van €70,14

Door verschil in netfrequentie kunnen wij Amerikaans apparatuur in Nederland niet gebruiken niet gebruiken. Of is hier ook een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee,maar je zou ook eens op MP kunnen kijken want daar haal je ze redelijk goedkoop weg,het is alleen tweedehands.

Het beste antwoord

Via bijvoorbeeld amazon.com

Voor het voltage/frequentie verschil zijn omvormers te koop.
bijvoorbeeld hier:
http://www.110volt.eu/index1.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naamlooss
12 jaar geleden
Frequentie kan toch niet worden veranderd, dat heb ik begrepen namelijk? Ik heb ook begrepen dat input wisselspanning apparatuur uit Amerika (50hertz), niet kan gebruiken in nederland, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.alopex.nl/site/index.cfm?act=teksten.tonen&parent=67&varpag=31
Kijk daar eens bij: AC-AC Frequentieomvormers
Het kan dus wel, maar zal wel duur zijn.