Wat is fout 492 bij Google Play Store?

Als ik iets wil downloaden krijg ik een melding van fout 492. Wat betekent deze fout?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Om dit op te lossen , moet je bij instellingen , je google account(s) verwijderen.
En dan naar de Play Store gaan en terug inloggen via (bestaand) account.
Dit is niet zo een leuke optie, maar nog steeds beter dan een fabrieksherstel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, ik zal het proberen :)