Is er voor een spiegelreflexcamera een tas met plaats cam+lens + extr lens die zowel op schouder als op rug kan?

Voor een Nikon D5000

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
1.2K
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik vermoed van wel. Loop eens binnen bij Foto Konijnenberg, bij Kamera Express, of bij Steenweg. Daar hangen een heleboel cameratassen.

Het beste antwoord

De enige soort tas die dat kan is de lowerpro slingshot.

www.twenga.nl/prijs-SlingShot-200-AW-LOWEPRO-Cameratas-423304-0

kijk ook eens op deze review site:
www.cambags.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De reactie geeft eigenlijk al goed antwoord, maar zoek eens op lowpro echt een cameratassenmerk. Ik heb een rugtas, maar weet dat ze ook zijn mét schouder mogelijkheden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Bever Zwerfsport hebben ze mooie cameratassen in allerlei soorten en maten, ook rugtassen e.d.