Mijn selfie camera van de iPhone geeft volledig groen beeld wie weet hoe dit weg gaat?

Ik opende mijn selfie camera van mijn iPhone 8 en op eens was die helemaal groen het beeld en als je dan klikt dan maakt de camera een zwarte foto.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Camera's
3.1K
Griffin
3 jaar geleden
Op Reddit is iemand met exact hetzelfde beeld, hij heeft de camera laten vervangen(zijn niet de kosten, want is een makkelijke reparatie) want zelfs restoren terug naar fabrieksinstellingen hielpen niets. https://www.reddit.com/r/iphone/comments/bi11yf/help_front_camera_now_shows_this_green_screen/
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Werkt het wel in bv Snapchat? Zo niet, dan is waarschijnlijk je camera kapot

Antwoorden (1)

Het scherm wordt groen als je de camera tegelijkertijd ook in andere applicaties gebruikt, bijv. tijdens een videochat.