Hoe kan je een Sony NP-BG1 weer laten werken?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Camera's
1.1K
Griffin
3 jaar geleden
Gewoon voor €16,95 een nieuwe halen, batterijen die niet goed zijn onderhouden kun je zelf niet meer tot leven wekken.
https://www.accu-accu.nl/accus-voor-fotocameras/sony/camera-accu-np-bg1-voor-sony-fotocamera.html?gclid=Cj0KCQiAmL-ABhDFARIsAKywVadIWZwIFhFtTDTrkVcL8WUrtNrNcrzjeCU4h41IQODnc6r5wyUThCUaAgRBEALw_wcB

Antwoorden (1)

Daar is geen antwoord op te geven omdat we niet weten waarom de accu niets meer doet.
Het zou weer kunnen gaan werken als die opgeladen is. Maar als de accu ergens te heet is geworden, te koud, blootgesteld is geweest aan vocht, straling, of iets anders zou het ook kunnen zijn dat de accu permanent stuk is.

Kortom, zonder meer te weten over de situatie én zelf onderzoek te doen naar de interne structuur van de accu is het onmogelijk om met zekerheid te zeggen wat er mis is of hoe het opgelost zo u kunnen worden.