Kan ik maar een uur filmen met mijn Go Pro Hero 7?

Vandaag heb ik mijn nieuwe Go Pro Hero 7 binnengekregen. Ik zie bij het instellen van de camera dat ik maar een 60 minuten filmtijd heb. Is dit normaal voor een Go Pro of is dit door instellingen aan te passen? Ik heb een SanDisk Extreme 32GB kaart, dus daar zou het lijkt me niet aan moeten liggen.
Kleine toevoeging: ik wil de mountainbike voornamelijk gebruiken bij het mountainbiken/skiën. Het is mijn eerste GoPro die ik heb gekocht.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Camera's
2.5K

Antwoorden (1)

2e tabel stat het mantel minuten bij het sd formaat en de resolutie
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
U zegt tweede tabel? Dus onder 'frame' rate staan het aantal minuten dat ik kan filmen? Ik snap, op een aantal dingen na, weinig van al deze technische snufjes namelijk, haha.