welke nestcamera moet ik kopen?

ik heb een nestkastje en ik zou graag zien wat er gebeurt daarbinnen.
ik zou dus een cameratje kopen, maar welke....?
het mag niet te duur zijn.
wie kan mij helpen??
extra info:
ik heb een slecht Wi-Fi verbinding dus liever geen online opslag.
wel een SD kaart of een usb-poort voor een usb stick of eventueel mijn back up
het is een redelijk grote nestkast van 80 cm op 40 cm
het moet niet onmiddelijk geleverd worden.
de nestkast word op een hele grote hoogte opgehangen dus ik geraak er niet bij

4 jaar geleden
in: Camera's
1.9K
Inekez1
4 jaar geleden
Wat is voor jou niet te duur? Voor 80 euro heb je een kant-en-klaar kastje met camera. En welke eisen stel je verder aan de camera? Draadloos? Wifi? Hoeveel ruimte heeft het nestkastje voor een camera?
Wil je snelle levering met Nederlandse handleiding en garantie / service, of heb je geduld en kun je iets goedkoops uit China bestellen?

Antwoorden (1)

Het meest complete wat te vinden is, is een camera die je op de telefoon kunt volgen. Er zijn voedingskabels e.d. bijgeleverd. Zie afbeelding en link. Kosten € 110,-