Werken de andere twee cameras van de Iphone 11?

Als je het weet? Hoe werken die dan?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Camera's
2.5K
TurfGraver
4 jaar geleden
Afhankelijk van keuzes die je maakt (portret, zoom e.d.) wordt er een camera geselecteerd.
https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-11-camera-overzicht/amp/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik weet niet precies hoe ze werken maar ze werken wel !! het idee is dat ze allemaal een stukje van het beeld maken net als onze ogen eigenlijk doordat ze allemaal een extra stukje beeld kunnen zien krijg je uiteindelijke een foto waar meer op te zien is. als je een beetje bekend bent met fotografie daar hebben ze ook een groothoek lens. dat is hetzelfde effect als dat op de iPhone! je kan het is opzoeken op internet ! hopelijk heb ik je toch iets verder geholpen?

Geef als eerste antwoord