Wat is een goede compacte camera om hoge kwaliteit video's mee te maken?

Ik ga op reis en wil een compacte camera waar ik veel video's maar ook foto's mee wil maken. Spiegelreflex valt denk ik dus af, maar scherpte diepte hebben vind ik belangrijk. Doordat er zoveel aanbod is zie ik door de bomen het bos niet meer. Prijsrange is t/m € 700.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Camera's
1.8K

Antwoorden (1)

Doe jezelf een plezier en koop een Sony RX100, vanwege het budget een versie 5. Deze heeft een grote sensor, Zeiss lens en heeft een intelligente automatische modus, maar ook is alles handmatig in te stellen als je wilt. Voor dit budget is er vrijwel geen betere camera te vinden.
Een Sony RX100 filmt in 4K resolutie mits je de juiste sd kaart plaatst (SDXC)
Toegevoegd op 27 januari 2019 21:04: tekst