Hoe kan je een oude dvd omzetten naar h265?

ik heb een musical van mijn groep 8 die met een professionele camera is gemaakt.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Camera's
1.9K
LeonardN
5 jaar geleden
Ik zou het op h.264 houden en bijvoorbeeld https://handbrake.fr/downloads.php nemen. die met een professionele camera is gemaakt. Dat maakt niet uit. Het is nu omgezet naar DVD. Als het met een 1 DVD kan, kan het met allemaal.
gvrox
5 jaar geleden
@Reneee kun je ook vertellen *waarom* je de DVD wil omzetten, en dan ook nog waarom specifiek naar h265 ?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik heb gelezen dat de kwaliteit niet minder wordt maar het bestand veel kleiner. Om het te delen met oud klasgenootjes.
gvrox
5 jaar geleden
Dat klopt, het is een heel efficiente video-codec. Maar als het doel is om het te delen, kun je dan niet beter bijvoorbeeld youtube gebruiken en de video prive maar wel deelbaar maken ?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ja via YouTube maar die prutst met de kwaliteit. Ik wou het met wetransfer doen dan blijft het goed.
LeonardN
5 jaar geleden
Ik zou echt niet naar 265 gaan. Veel makkelijker bij 264 te blijven. Of nog beter gooi gewoon de hele DVD op een cloud service. Gewoon als ISO, kunnen mensen hem zelf ook zo weer branden als ze willen.

Het beste antwoord

Hier is een link naar een video met instructies.
Je moet wel het programma Wondershare Video Converter downloaden.
https://www.youtube.com/watch?v=9cHlY7BwvTM
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
TurfGraver
5 jaar geleden
Het kan met veel meer 'converters' dan wondershare alleen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
de retentie is niet zo goed, terrible advice