Hoe kan ik mijn wifi netwerk voor mijn ip camera instellen?

Ik heb dus een ip camera gekocht en geïnstalleerd en alles gedaan wat moest en ik wil hem toevoegen maar bij de instelling van WLAN kan hij ons wifi netwerk niet vinden. Ik heb een ziggo connect box en een ziggo acces point van tp-link

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Camera's
1.9K

Het beste antwoord

Bel met Ziggo klantenservice en vraag of het mogelijk is om u te helpen bij uw probleem.Ze zijn zeer capabel en hebben mij al enkele keren goed geholpen met soortgelijke problemen.Succes
R.J Wijnhoven