Wat is een goeie onderwater camera onder de 100 euro waar je op vakantie mooie foto's mee kan maken?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Camera's
2.5K
jodyenboyke
5 jaar geleden
http://www.snorkelenduiken.nl/materiaal/digitale-onderwatercamera-voor-beginners/
Heb ooit bij de ANWB onderwatercamera gekocht rond de 99,00 euro, merk weet ik niet meer maar maakte aardige foto's. Heb nu een Nikon W300, echte aanrader, want ook boven water maakt hij prachtige foto's. Het oude model Nikon AW130 is 2e hands voor rond de 100,00 ook nog wel te krijgen, maar ja, garantie tot de deur en dat is erg vervelend onderwater......
dudemeister
5 jaar geleden
nu bij de Blokker Denver ACK-8058W tot 40 meter onder water plm €50

Antwoorden (3)

De Salora ACE500 is wel een goede camera.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kijk hier eens naar. Sjcam is een van de betere "neppe" gopro's. En heeft een leuk prijsje!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik denk dat je meer hebt aan een Gopro HERO. Dus geen cijfer erachter- Deze actioncam is 25 euro duurder dan je budget maar dan heb je een goede kwaliteit aan beeldmateriaal en je krijgt er een toolset bij met plakkertjes en bandjes.