Samsung Pro Micro SDXC geheugenkaart met adapter of gewone SD kaart?

Ik had een actioncam besteld maar die voldoet niet. Nu twijfel ik of ik de bij de actioncam gekochte Micro-sd-geheugenkaart zal retourneren. Ik zou hem kunnen gebruiken voor een videocamera maar die gebruikt een een gewone SDXC-kaart, geen micro.
Is een Micro met adapter evengoed en schadevrij als een gewone SD-kaart?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Camera's
1.9K

Antwoorden (2)

Ja, er zit geen verschil tussen, en het handige is dat je niet steeds SD-kaarten hoeft te kopen maar alleen Micro-SD kaartjes.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hassan heeft gelijk. Je zult niet echt nadelen ervaren. Pas wel op dat je die kleine kaartjes niet kwijt raakt