Bij dit soort instant cameraatjes is weinig in te stellen, zou je willen adviseren de ISO op auto te laten, en aperture op f/5.8
Als dit niet het gewenste resultaat geeft handmatig geleidelijk de ISO te verhogen naar 800, en dan 1600, en misschien zelfs naar 3200 en dan proefondervindelijk zelf het beste resultaat beoordelen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je een beeldvullende foto van de maan kunt maken (hangt af van hoe sterk de zoom is), zal de belichting op zich niet het probleem zijn, de maan weerkaatst over het algemeen voldoende licht. Waar je wel rekening mee moet houden, is de beweging van de maan. Om bewegingsonscherpte te voorkomen moet je een zo kort mogelijke sluitertijd hanteren, wat je kunt bereiken door het diafragma zo ver mogelijk open te zetten of een hoge ISO-waarde in te stellen.