Waar kan je tegenwoordig nog wegwerpcamera's kopen?

Het is 2017 en zowat niemand weet meer wat wegwerpcamera's zijn... Toch ben ik nog opzoek naar een paar wegwerpcamera's. Weet 1 van jullie waar ze nog te koop zijn? Dan hoor ik dat heel graag!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Camera's
3.7K

Antwoorden (4)

Die kan je bij bijvoorbeeld de hema nog kopen.
6 jaar geleden
Bol.com biedt er verschillende aan.

Zie https://www.bol.com/nl/l/wegwerpcamera-s/N/20975/.
6 jaar geleden
Hema heeft ze. Andere winkels wellicht ook, zeker in de vakantieperiode zijn de (soms waterdichte) wegwerpcamera's nog wel eens tijdelijk in het assortiment.

Ook online zijn ze nog volop te koop.

Houd naast de aankoop van de camera rekening met de kosten voor het ontwikkelen van het fotorolletje.
6 jaar geleden
Ik zie dat je ze ook bij kamera express kan kopen voor minder dan een tientje.
of je ze daar ook kan laten ontwikkelen weet ik niet; dat zou je aan hen moeten vragen