Hoe zet ik foto's van mijn Nikon D3200 over op mijn Mac Pro?

Ik sluit mijn camera op de laptop aan met het snoertje maar dit werkt niet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Camera's
2.4K

Antwoorden (1)

Heb je al Nikon Transfer geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat lukt niet, als ik het download komt er geen installer en kan die ook niet vinden in de file. Ook direct de simkaart in de laptop steken werkt niet. Nog tips?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hopelijk steek je niet je simkaart maar je SD-kaartje in je computer!
Kan het zijn dat je SD-kaartje te modern is voor je Mac Pro? Naast SD heb je SDHC en SDXC, zie https://nl.wikipedia.org/wiki/SD-kaart