camera WB35F laten vallen wat nu?

Hallo
Ik heb mijn camera van samsung WB35F laten vallen en de zoomoptie werkt niet meer wat moet ik nu doen?

Groetjes

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Camera's
1.4K

Antwoorden (1)

Mijn advies is om de camera niet te laten repareren, de kosten daarvoor komen al heel snel boven de waarde van de camera uit. Op Markplaats wordt dit type aangeboden voor 40-50 euro compleet met toebehoren. Als de camera goed bevalt zou ik daar een goede gebruikte kopen, of doorsparen voor een echt goede camera als je het leuk vindt om te fotograferen en betere resultaten wilt dan die van een gemiddelde telefoon. Mag het iets meer kosten, kijk dan eens naar een Sony RX100. Een verbluffend goede camera die spiegelreflex met gemak benadert of zelfs overtreft. Gebruikt voor inmiddels redelijke (maar niet 50 euro) prijzen te koop.