Is dit een goede camera voor op reis, Denver ACT-5030W?

Ik ga binnenkort op reis naar Thailand en wil daar veel foto's en video's maken van mijn reis. Ik wil graag gaan ziplinen en foto's maken van de boomtoppen, ook wil ik de camera bij het snorkelen gebruiken.
Belangrijk is ook dat hij niet te veel mag kosten, max. 90 euro. Tevens moet de batterij niet te snel leeg raken.

Ik vond deze camera: http://tweakers.net/pricewatch/456828/denver-act-5030w-grijs/specificaties/

Is deze voldoende voor op mijn reis, qua kwaliteit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Camera's
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lijkt me een leuk dingetje voor die prijs en je zou er redelijke foto's mee kunnen maken. Let wel op met de onderwaterbehuizing, die gaan nog al snel kapot tijdens een lange reis in de koffer. Mijn tip... bundel hem in een losse badhandoek en niet teveel zware voorwerpen erop of eronder.

Antwoorden (1)

Lijkt mij wel gezien de reviews op bol.com:

Review Denver ACT-5030W
Gemiddelde beoordeling
Klantbeoordeling: 5 van de vijf sterren na 9 reviews
Pluspunten
Degelijke behuizing
Gebruiksvriendelijk
Goede prijs/kwaliteit
Minpunten
afstandbediening niet waterdicht
geluid
sd cardje lastig te verwijderen

lees ook eens op bol.com(is daar momenteel ook in afslag):

http://www.bol.com/nl/p/denver-act-5030w-action-camera-met-wifi/9200000039502583/?country=BE