wat is een goedkoop alternatief van een GoPro?

Hoi,

Ik wil graag voor iemand een Go-Pro kopen voor sinterklaas, maar deze zijn zo duur.
Zijn er alternatieven van een Go-Pro, onder de €100,-?
Het liefst waterdicht, en eentje die op een mount kan.
weet iemand een alternatief?

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Camera's
1.8K
Ritsuka
9 jaar geleden
Waar wil je het voor gebruiken? Zag op Groupon wel eens een goedkopere, maar die kon maar max 30 minuten opnemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meer voor echt YouTube, vakantie en dingen maar daar heb ik wel wat meer dan 30 min geheugen / batterij voor nodig...
Ritsuka
9 jaar geleden
Dan kom je toch al snel op gopro uit denk ik, de alternatieven zijn niet echt geweldig van wat ik heb gehoord

Antwoorden (2)

Bij de Kruidvat heb je een vergelijkbare camera. Voor 60.00 een waterdichte van het merk Denver
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
de "polaroid cube" is een alternatief.klein,redelijk goed,en betaalbaar.