Het ligt er vaak een beetje aan in welke mate. Als je met een effect of manipulatie het beeld zodanig verandert dat het te ver weg staat van het origineel dan is het not done in deze context.

Wordt het subtiel toegepast en ondersteunt het op een goede manier het beeld, dan kan je het wel degelijk gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik neem aan dat u castiNg foto's bedoeld.
Deze zijn nodig om een zo goed mogelijk beeld te krijgen van een persoon en eventuele expressie. Hierbij is het niet handig storende elementen toe te voegen. Dus als je voor veilig wil gaan, en het voor meerdere casting bureaus gebruikt moet worden niet doen. Indien het voor bijvoorbeeld 1 project zou zijn en je bijvoorbeeld een zwevend glas Heineken bier wil invoegen, om in aanmerking te komen voor een Heineken commercial, zou het indien subtiel gedaan , wellicht in je voordeel kunnen werken.
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Niet doen, inderdaad. Plus.