wat zijn de beste settings (die compatible met elkaar zijn) om een videoopname opgenomen met de canon 600D te editten in Adobe Premiere CS5?

Ik kan namelijk in de presets van Adobe Premiere niet niet de juiste instellingen vinden en ben bang dat als ik het handmatig verander, dat het eindresultaat niet optimaal is.
Dus kort samengevat: de FPS, Resolutie, en andere belangrijke factoren die van invloed zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Hey,

Als je in Adobe Premiere een nieuw project opent krijg je inderdaad na het settings scherm een scherm om de sequence instellingen te doen, deze kan je gewoon sluiten (cancel) zonder een van de presets te selecteren. Daarna kun je gewoon video importeren.
Na het importeren van je video kun je in je library/project schermpje (waar de video is verschenen) met je rechtermuisknop op de video klikken en een nieuwe sequence maken aan de hand van de clip (New sequence from clip).

De nieuwe sequence neemt dan automatisch de juiste instellingen van de video over zoals de resolutie en fps, bitrate enz.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je!