Wat is de waarde van mijn Polariod camera's ongeveer?

Mijn verzameling bestaat uit:

- Polariod Supercolor 635
- Polaroid Land Camera 1000
- Polaroid Polatronic 1 (flitser voor de 1000)
- Polaroid 600 Land Camera Autofocus 660
- Polariod Supercolor 635CL
- Polariod Image System

Iemand die hier verstand van heeft?
Ik zou ook graag weten waar is ze zou kunnen verkopen als ze wat waard zijn.

Foto van alle camera's:
http://www.mediafire.com/view/?bq6bhg91iidva1j

11 jaar geleden
in: Camera's
1.3K

Het beste antwoord

Helaas, een paar van die modellen heb ik ook nog in de kast staan: WEINIG tot aan wat een gek er voor wilt geven. Je verzameling bevat niet echt "collectors items". Veel van die cameras kan je op de rommelmarkt voor 2 euro kopen. Als je nou nog een voorraad films erbij had, dan waren ze evt voor gebruik nog interessant alhoewel de digitale camera dat heeft overgenomen. Die flitser met de 1000 zou nog wat kunnen opleveren (maar dan in tientjes, geen flappen van 100).

Ruw geschat: 50 eurie voor het hele zwikkie (en dan ben ik nog optimistich).