Ik heb een probleem met mijn digitale camera de lens wil niet meer open dus kan ik geen foto,s maken het is een samsung digital camera wb 600b ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
3.6K

Antwoorden (2)

Je kan lichtjes de lens met je vingers proberen open te duwen,zo is het bij mij toch eens gelukt.Anders vrees ik dat je hem voor reparatie zult moeten binnen brengen.
11 jaar geleden
Ga even voor jezelf na wat er voor deze storing is gebeurd. Is de camera gevallen? Heb je hem in een tas gehad met ander spul? Ben je op het strand geweest met het apparaat? Etc. De lamellen die de lens afsluiten kunnen namelijk iets vervormd zijn. Of er kan wat rommel tussen zitten. Vervormd kun je trachten te reconstrueren (vast hand en heeeel voorzichtig. Vuil kun je verwijderen. Als het tandwielsysteem wat de lamellen opent en sluit kapot is rest alleen reparatie door een professional.
Succes