Welke camera van Sony is het?

zo`n 10 jaar terug had Sony een goede camera op de markt (nog met bandjes) deze camera sprong, zodra het licht uitging automatisch over op infrarood opnames, nu kan ik veel sony`s vinden, maar allen moeten ze handmatig in de nachtmodus gezet worden.
Ook heb ik Sony gebeld, helaas wisten ze hier niets (meer) van een dergelijk model.
Heeft iemand deze camera (gehad) en weet u/je dan ook nog wat het serienummer was?
Volgens mij was ie uit de DCR serie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.3K

Antwoorden (1)

Was het niet deze camera?

Sony DCR-TRV17 Night Vision