Wat is een goede camera die ook nachtopnames kan maken?

Ik ben op zoek naar een goede camera die naast gewone opnames ook infrarood opnames kan maken.
Bestaat zoiets? En is dat voor een redelijke prijs te krijgen?
Het is puur voor de hobby en ben dus niet op zoek naar een professioneel apparaat van duizenden euro`s.
Ik heb zelf ook al gezocht maar kom alleen maar bewakings camera`s tegen tot complete dvr systemen.
Dit zoek ik dus niet, gewoon een videocamera die de moeite neemt om s nachts ook wat leuks op te nemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1.2K

Het beste antwoord

Canon IXUS HS110, die heb ik zelf en hij werkt perfecto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

vanaf woensdag bij de aldi:

http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_18042012_48_189_1944_5.html

wel snel bij zijn, ze zijn waarschijnlijk snel uitverkocht. de camera kan met infrarood nacht opnames maken, er kunnen 2 SD geheugenkaarten in en naast de oplaadbare Accu kun je er ook AA batterijen in doen. filmen tot 5 MP en foto's tot 16 MP.. best een goede camera voor maar 99 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze ben ik bekend mee en doet dus niet wat ik nodig heb, deze heeft namelijk night shot. ik heb echt nightvision nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is inderdaad een groot verschil tussen het "nightshot" van deze camera en warmte camera's. Bij deze goedkope camera gaat hem om kortgolvig infrarood en bij warmte camera's gaat het om langgolvig infrarood.
Daar heb je aparte lenzen voor nodig.
Ik ben ook benieuwd of er dergelijke warmte camera's zijn die ook nog betaalbaar zijn.