In 2003 hebben we een Sony Cybershot gekocht, waar we tot nog toe heel veel plezier van hadden...

De laatste tijd raken de batterijen al na 1 minuut leeg. Nieuwe of net opgeladen batterijen maken geen verschil, alles is binnen 1 minuut leeg! We willen geen geld meer spenderen aan de camera, omdat je voor de reparatiekosten al een leuke andere camera kunt aanschaffen.
Nu zijn onze vragen:
Waarom lopen de batterijen zo ongelooflijk snel leeg?
Is de camera nog (kosteloos) te redden?
Moeten we de hoop opgeven en een nieuwe aan gaan schaffen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je het geprobeerd met normale (niet-oplaadbare) batterijen?

Antwoorden (1)

Ik zou aan een digitale camera van 6 jaar oud geen euro meer uitegeven, maar lekker een nieuwe kopen, als dit tot de financiele mogelijkheden behoord natuurlijk.
Ik denk dat niet je accu, maar je lader kapot is, en dat daarom ook nieuwe batterijen niet worden opgeladen...