In welke winkels (NIET webwinkels) Is de FujiFilm HS20 EXR te koop?

Ik heb hem alleen maar te koop gezien bij de MediaMarkt, maar is ie ook in andere (niet webwinkels) te krijgen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Voluit: FujiFilm FinePix HS20 EXR

Toegevoegd na 11 uur:
dichtbij/in zwolle

Picture for question
12 jaar geleden
in: Camera's
1.1K

Het beste antwoord

Mijn vaste fotowinkel heeft hem ook in de winkel liggen:
Foto Konijnenberg.
Vestigingen in Den Haag, Den Ham en Turnhout.

http://www.fotokonijnenberg.nl/product/1542608/fujifilm-finepix-hs20exr-zwart.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
bedankt voor het antwoord, maar deze winkel is helaas veel te ver weg voor mij (ik woon in zwolle)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwolle - den Ham is anders wel te doen.
peterjbruins
12 jaar geleden
@suluap dat is echt te ver ik heb alleen een fiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde ook zeggen dat Den Ham wel te doen was. Jammer dat je er niet kunt komen. 't Is voor mij ook even rijden naar Den Ham, maar ik ken geen fotowinkel die ik beter vind qua assortiment, kennis en hulpvaardigheid dan Konijnenberg.
peterjbruins
12 jaar geleden
ik ga het nog met mijn ouders overleggen, misschien willen ze rijden.