Mijn iPod touch 4g camera doet het niet hoe kan ik dit maken?

Ik pas geleden een nieuwe iPod touch 4g gekocht. Maar de camera doet het niet foto's maken werkt wel maar filmpjes maken lukt niet. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen? Of moet laten maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Geef je ipod is een harde reset en kijk of er een software update is. Als dit niet werkt moet je ipod ter reparatie aangeboden worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij zit er nog garantie op, dus ik zou hem maar even terug opsturen naar Apple.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik had hem een week van tevoren dat de garantie afliep heb ik een nieuwe iPod gekregen omdat de standby knop op mijn vorige kapot was nu is mijn garantie helemaal afgelopen.