Is de kwaliteit van sportcamera AT18 goed?

Ik ga deze kerst op skivakantie, en het lijkt me handig om dit keer een helm camera aan te schaffen, i.p.v. te rommelen met de mobiele telefoon in de hand. Nu wil ik eigenlijk een heel simpel apparaat hebben, dat niet veel geld moet kosten. Ik heb deze gevonden bij Conrad.nl. De sportcamera AT18. iemand ervaring mee toevallig ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Edit : Of heb je eventueel een aanrader van een andere camera van dezelfde prijscatergorie? Bedankt !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kijk altijd op Youtube of de kwaliteit van een bepaalde camera goed is.

Antwoorden (1)

http://www.youtube.com/watch?v=ZENLb5EEd74&feature=related

Je kan zelf bepalen of die goed is, ik vind de kwaliteit niet verkeerd voor een camera die je op je helm kan zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja de kwaliteit van het beeld is goed. Maar ik wil ook graag weten of het apparaat zelf wat voorstelt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het na 3 dagen uit elkaar valt van ellende.