Hoeveel megepixel hebben de camera's van de Ipod touch 4g Ipad 2G en Iphone 1G/2G/3G/3GS/4G en 4GD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het moet 4GS zijn!

Antwoorden (2)

2G: 2,0 megapixel met geotagging
3G: 3 megapixel met geotagging en autofocus
3GS: 3,2 megapixel met geotagging, autofocus, tap-to-focus voor foto- en video-opname (VGA-kwaliteit met 30 fps)
4: 5,0 megapixel met geotagging, autofocus, tap-to-focus voor foto- en video-opname (HD-kwaliteit (720p) met 30 fps), camera aan de voorkant (VGA-kwaliteit met 30 fps)
4S: 8,0 megapixel
Ipod touch 0,7 megapixel
ipad 2 kleine 1 megapixel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ipod touch 4 megapixel