Zijn er tips voor een goede helmcamera?

Ik ben al een tijdje aan het zoeken maar ik vind eigenlijk alleen maar dure, proffessionele apparatuur. Heel simpel dingetje voor een paar 10jes, eventueel uitbreidbaar geheugen en waterdicht. Eventuele ervaringen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (4)

ik heb er laatst een gekocht voor <20 euro.
redelijk goede kwaliteit (op fietshelm gebruikt; cross country) en filmt met 30Fps.
micro SD uitbreiding tot 8GB. accu gaat 1 uur mee en 8GB 4 uur (ongeveer). werd geleverd incl. verscheidende bevestigingsmaterialen. via marktplaats gekocht, als het je wat lijkt kan ik hem wel opzoeken voor je.

Toegevoegd na 12 uur:
bron toegevoegd (marktplaats)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat er zulke camera's bestaan van het merk Oregon, Ze zijn niet professioneel, maar is wel redelijk kwaliteitsvol en waterdicht (spatwater, regen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit zo'n dingetje, kostte iets van 30 euro, teruggestuurd. Prutswerk omdat het nergens op de fiets of aan mezelf fatsoenlijk te bevestigen was en ik kreeg het ding trouwens al helemaal niet aan de praat. Ik denk dat je dus iets meer dan een paar tientjes moet uitgeven. Onderstaand een scherp geprijsd exemplaar dat beter geschikt is voor je doel. Spatwaterdicht en uitbreidbaar SD-geheugen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig zag ik 'm vanmorgen in de conrad nieuwsbrief staan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, daar heb ik 'm ook uitgeplukt. Ik bestel nog weleens iets bij Conrad. Prettig bedrijf, goeie service en leuke aanbiedingen.
zag ze laatst bij een rommelzaak liggen. Ga naar action of dat soort zaken.