Hoe kan je een filmpje beeld bij beeld bekijken?

Dat je zegmaar een filmpje hebt en daar wil je een foto uithalen ;)

Toegevoegd na 16 minuten:
Ow en weet iemand ook hoe je stukjes van de film eraf kan knippen? zodat het filmpje zegmaar korter word??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om filmpjes korter te maken of effecten erin aan te brengen heb je speciale software nodig. Er zal er genoeg maar in de meeste gevallen moet je ervoor betalen. Op internet kun je heel veel van deze programma's vinden. Windows movie maker is een gratis software.

Het beste antwoord

Je kunt met de knop printscreen op je toetsenbord een afbeelding maken van je scherm. Dit kun je dan bijvoorbeeld in paint plakken (ctrl+v) en opslaan.

Je kunt ook de video afspelen in VLC Mediaplayer en dan op de knop drukken die afbeeldingen kan maken van je filmpje (even zoeken bij de voorkeuren welke knop dit is).

Je kunt filmpjes korter maken met het standaard programma Windows Media Player.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel Windows Movie Maker

Andere antwoorden (1)

Op de computer kan dit vrij eenvoudig. Je zet de film stil op het beeld voor de foto.
Dan maak je een printscreen door op deze knop van je toetsenbord te klikken. Vervolgens open je Paint (dit is standaard aanwezig in Windows). Je plakt met Ctrl - V het beeld daarin. Je knipt alleen het beeld eruit en plakt dit in een nieuwe bestand in Paint. De geknipte versie sla je op als .JPG of .BMP en die kun je gebruiken als foto.