Boeken over macro fotografie...

Ik ben van plan om mij op de macro fotografie te gaan storten, maar voordat het zover is wil ik helemaal goed ingelicht zijn, zodat ik precies weet wat bv. de juiste lens is die bij mij past en wat ik eventueel nog meer nodig heb.
Daarom ben ik op zoek naar een goed en duidelijk boek in het nederlands. Moet wel goed te begrijpen zijn, dus geen moeilijk vakjargon.
Wie kent zo'n boek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen boeken (nog steeds niet). Maar kom wel dit tegen...
http://www.digifotopro.nl/artikel/23351/macrofotografie-door-paul-heijmink http://www.digifotopro.nl/artikel/23971/aneta-coufalov%C3%A1-macrofotografie
"Ik gebruik een Sigma 105 mm F/2.8 EX DG macrolens, een perfect objectief voor mijn onderwerpen" En natuurlijk prachtige beelden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt een hele wereld zichtbaar maken die normaal niet wordt gezien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook mooi. Ik sla alles op.

Het beste antwoord

Lars Polder Digitale Fotografie: Macrofotografie isbn.9789043018333
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me wel wat +1

Andere antwoorden (1)

Bij de LOI heb je snelstudies. Ikzelf heb een boek ervan: snelstudie digitale fotografie. Hier is alles duidelijk in uitgelegd.