help! beeld spiegelreflex olympus e300 zwart, niks werkt, wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een erg domme vraag, maar zijn de batterijen/accu nog goed? Als die bijna leeg zijn, dan krijg je ook geen beeld en niets werkt nog.

Het beste antwoord

ik heb met mijn E500 iets dergelijks gehad. Batterij eruit. 5 minuten wachten, batterij er weer in. Vervolgens de fabrieksinstellingen weer ingesteld. Bij mij hielp dat. Om de E300 weer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen kun je het volgende doen:
Try pressing the MENU button,
press DOWN ARROW three times to get to the bottom sub-menu,
press RIGHT ARROW, DOWN ARROW and reset the camera.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lensdop eraf halen.