Weet iemand waar je tegen een leuk prijsje een spionverklikker (beveiliging) kan kopen? Zie uitleg!

Zie bijgevoegde foto! Wij hebben een heel klein gaatje in de deur waar je doorheen kan kijken. Ik ben op zoek naar een spion + scherm zodat je kan zien wie er voor de deur staat zonder open te doen. Heb je nog andere beveiligingstips dan zijn ze welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Bij de bouwmarkt liggen zulke sets al voor een euro of 60 klaar. Als je goedkoper wil, zul je op sites als Marktplaats moeten gaan speuren.

Verdere beveiligingstips: zorg voor goed hang en sluitwerk en laat geen ramen open staan ( ook niet op een kier) als je weggaat. Dit zijn de eerste dingen waar inbrekers/ insluipers op letten.