wie kan mij vertellen hoeveel foto,s kunnen er op een XD Cardje ven 2 GB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
1K

Het beste antwoord

Dat ligt aan de resolutie waarin je foto's gemaakt zijn.
Als leidraad zou je deze tabel kunnen aanhouden:
Resolutie: 3.0 MP 5.0 MP 8.0 MP 10 MP 12 MP
Foto's: 2400 1900 1200 800 500
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is van groot belang om te weten hoe groot je foto's zijn. Als je +/- 1Mb foto's hebt, dan kunnen er wel 1500 of zo op. Maar als je foto's hebt die 5 of 10 Mb groot zijn, dan natuurlijk veel minder.

Hou er rekening mee dat je ongeveer 1800 Mb netto kunt gebruiken, en deel dat door de grootte van je fotobestanden. Dan weet je hoeveel er ongeveer op kunnen.
12 jaar geleden
Als ik er vanuit ga dat je foto's 50 kb zijn, zijn het er ong. 40.000 foto's (snel uitgerend, kan een foutje in zitten. Maar je kan het op internet precies uitzoeken, misschien wat moeite doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt aan de groote van de foto's