Wat is een goed en mooi fototoestel onder de 150 euro?

Ik zoek een fototoestel waar ik veel dingen mee kan en wat veel mogelijkheden heeft maar wat niet te duur is. Ook vind ik het wel mooi als ie dun is. Wat is een aanrader?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je fotograveren? Als je snelle bewegingen in een donkere omgeving vast wilt leggen, heb je toch een andere camera nodig dan wanneer je een vast opject in vol zonlicht op de foto zetten.
Graag meer info....

Het beste antwoord

Fuji Z300 of een Panasonic FS10. De FS10 heeft een geweldige beeldkwaliteit, de Z300 heeft wat meer grappige features.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je kan kijken op bol.com of bij een fotozaak in de buurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
88 euro nu in actie bij mediamarkt, best mooie fotocamera
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je digitaal of analoog ?
Indien Analoog heb ik wel een leuk toestel voor je...
http://camerapedia.wikia.com/wiki/Minolta_Dynax_505si_Super
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kodak slice heb het zelf ook echt een superding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sparen! Spaar tot je ongeveer 600 euro- koop een pakket van een toestel,lens etc en maaknstap voor stap alles compleet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het spijt me. Voor die prijsklasse zit je aan de onderkant van de markt. Elk toestel voor die prijs is het beste wat je kunt krijgen... voor die prijs.

Ik zou zeggen, ga eens naar de Mediamarkt en bekijken/voel die modellen.

Ik kan je geen gerichtere advies geven. Tenzij je de prijs verhoogd naar 250 of hoger.

De beste compact vind ik zelf de Canon Powershot G12. Niet dat hij echt compact is, maar qua functionaliteit wel de meest uitgebreide en veel kleiner dan een spiegelreflexcamera. Maar ja, de prijs is er wel naar natuurlijk.