Hoe komt het dat mijn radio zo vaak overslaat? Is het net dan overbelast?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Audio
1.2K
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Is het heel toevallig een Grundig radio?
Ritsuka
2 jaar geleden
Misschien handig om te vermelden welk merk radio je hebt, en of het FM of DAB+ is
MarcusB
2 jaar geleden
Misschien handig om te weten of je luistert via FM, kabel, internet, digitenne of nog wat anders.

Het beste antwoord

Naar alle waarschijnlijkheid ligt het niet aan het net, maar hoogstwaarschijnlijk wel aan jouw radio. Als andere radio's dezelfde kwaal vertonen, dan zou je kunnen denken dat het aan het net ligt.
jc54
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Inderdaad komt het niet voor op de draagbare radio. Alleen op de radio die via de kabel speelt.