Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan ik doen om een probleem met haperende Bluetooth op te lossen?

Beste lezer,
Vandaag binnengekomen in de post. Een JBL Tune 750 BTCN. Deze verbonden met een Samsung 6 Series tv. Het geluid hapert echter zo erg dat normaal tv kijken niet meer lukt.
Wat kan ik er aan doen om dit probleem op te lossen?
De tv is al meerdere malen herstart. Met een gewone smartphone werkt het echter prima.

2 jaar geleden
in: Audio
1.7K
Griffin
2 jaar geleden
Reviews van de 6 series Samsung geeft aan dat er veel mensen zijn met blue tooth issues i.c.m. wireless headset. Misschien wachten op nieuwe firmware? Het is jammer dat je niet het precieze modelnummer opgeeft, dan had ik iets dieper voor je in de materie kunnen duiken.
Misterbluesky
2 jaar geleden
Ik heb even gekeken, en het modelnummer is: ue40ku6450.
Griffin
2 jaar geleden
"Ik heb even gekeken, en het modelnummer is: ue40ku6450."
Op dat model worden de BT specificaties niet genoemd.
Een rare tip die ik vond was de batterijen van de afstandsbediening te verwijderen, omdat de AB ook bluetooth heeft stoort dat op de headset: https://eu.community.samsung.com/t5/tv/ue40ku6450s-problem-with-bluetooth-headphones/m-p/370872
Misterbluesky
2 jaar geleden
De oplossing heeft gewerkt! Het verwijderen van de batterijen van de afstandsbediening heeft het probleem verholpen.
Bedankt voor de oplossing.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Een magnetron of wifi-router kan het signaal verstoren.
Misschien een ander storende factor in de huiskamer?
Of meerdere bluetooth apparaten in de buurt?
Zit je niet te veraf van de TV?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding