kan ik vanuit mijn laptop via bluetooth muziek naar mijn radio sturen die bluetooth heeft?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
1.3K

Antwoorden (1)

Jazeker, als je laptop bt ondersteund is dat geen probleem. Koppel laptop en radio via instellingen op je laptop. Mogelijk moet je de radio in Bluetooth mode zetten om een signaal uit te zenden dat de laptop kan oppikken om de verbinding tot stand te brengen.
paulus811
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
beste Paulus, dank voor uw reactie. mijn probleem is echter dat het juist met die werkwijze niet lukt. met mijn smartphone lukt het perfect maar niet met laptop.
paulus811
3 jaar geleden
Is het een Windows of Apple laptop? En wat lukt er dan niet? Kun je de instelling niet vinden, werkt de verbinding niet, is er wel verbinding maar geen geluid?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Beste Paulus
Het betreft een windows laptop, Als ik bij bt instellingen, een apparaat toevoegen, op "bt" klik wordt er geen apparaat opgepikt. Klik ik op "alle overige apparaten" wordt de radio ( Denon DRA-800H nieuw toestel) wel opgepikt maar er ontstaat geen verbinding, Muziek die ik dan op mijn laptop laat spelen wordt niet naar de radio gestuurd.