Mijn AirPods blijven niet in mijn oor zitten. Welke oplossing bestaat hiertegen?

Ik heb sinds kort AirPods, maar ze blijven niet zitten. Dat is vooral erg hinderlijk tijdens het hardlopen. Is er iets wat ik kan doen zodat ze beter in mijn oren blijven zitten?

3 jaar geleden
in: Audio
1.7K
Ritsuka
3 jaar geleden
Oordopjes kopen die speciaal voor hardlopers zijn
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Daarom koop ik dat soort rotzooi niet. Een gigantisch bedrag neertellen voor een merk, nog niet eens voor het geluid, en er dan achter komen dat het niet functioneel is.

Antwoorden (1)

Tips die ik vond:

Nadat je de AirPods in je oren hebt geplaatst, draai je je ze ongeveer 30 graden omhoog zodat de steel meer horizontaal staat en uit de oren steekt. Dit werkt misschien niet voor iedereen, maar het is het proberen waard.

Gebruik een tape als verdikkingsmiddel, zoals Nexcare. In Nederland waarschijnlijk vergelijkbaar met Leukoplast Waterproof.

Koop deze covers:
https://www.amazon.com/Airpods-Earpods-Anti-Slip-Silicone-Accessories/dp/B07G26PY8N
Toegevoegd op 05 januari 2021 10:18: afbeelding
Plaatje bij antwoord