Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn AirPods blijven niet in mijn oor zitten. Welke oplossing bestaat hiertegen?

Ik heb sinds kort AirPods, maar ze blijven niet zitten. Dat is vooral erg hinderlijk tijdens het hardlopen. Is er iets wat ik kan doen zodat ze beter in mijn oren blijven zitten?

3 jaar geleden
in: Audio
1.7K
Ritsuka
3 jaar geleden
Oordopjes kopen die speciaal voor hardlopers zijn
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Daarom koop ik dat soort rotzooi niet. Een gigantisch bedrag neertellen voor een merk, nog niet eens voor het geluid, en er dan achter komen dat het niet functioneel is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Tips die ik vond:

Nadat je de AirPods in je oren hebt geplaatst, draai je je ze ongeveer 30 graden omhoog zodat de steel meer horizontaal staat en uit de oren steekt. Dit werkt misschien niet voor iedereen, maar het is het proberen waard.

Gebruik een tape als verdikkingsmiddel, zoals Nexcare. In Nederland waarschijnlijk vergelijkbaar met Leukoplast Waterproof.

Koop deze covers:
https://www.amazon.com/Airpods-Earpods-Anti-Slip-Silicone-Accessories/dp/B07G26PY8N
(Lees meer...)
Toegevoegd op 05 januari 2021 10:18: afbeelding
Plaatje bij antwoord
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding