Kun je een oude radio met antenne ombouwen naar DAB+?

K heb een zeer oude radio waar ik overigens zeer tevreden van ben , ombouwen naar een dab+radio ? En is het bereik daarvan goed aangezien ik in het tuinhuis geen wifi of bluetooth heb. Of moet ik beter een andere radio kopen? ( liefst eentje met baterijen en netstroom)

3 jaar geleden
in: Audio
3.1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Je kan alles ombouwen maat er zal weinig van origineel radio overblijven.
Beter gewoon een dab+ radio kopen.

Antwoorden (1)

Dat zou betekenen dat bijna alle technische componenten moeten worden vervangen. Niet te doen!