Waar kan ik online een schouderriem voor de JBL boombox 1 kopen?

Ik had eerst een Xtreme 2, die is nu naar mn vader en heb zelf een JBL boombox 1 gekocht daarvan. Ik mis alleen 1 gemak: de schouderriem. Bij mij op school zie ik ze wel eens lopen maar ik vindt ze niet online, weet iemand waar ik dit kan halen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
1.3K
TurfGraver
3 jaar geleden
Wat is er mis met een goede hoofdtelefoon?
Hoeft ook niet iedereen (ongewenst) mee te genieten.

Antwoorden (1)

Je kan het proberen op AlieExpress, ze verkopen daar veel spullen voor weinig geld. De kans is aanwezig dat jouw schouderriem ertussen zit!