Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe koppel ik met bluetooth koptelefoon?

Ik heb een bluetooth koptelefoon gekocht. Met mijn mobiel en laptop verbinden lukt gewoon, maar met onze pc met windows 10 niet. Als ik bij instellingen naar bluetooth ga, staat er geen optie om bluetooth uit of aan te zetten. Ik ga ervan uit dat het aan staat, omdat er wel een heleboel apparaten staat waar al mee verboden is in het verleden. Als ik op nieuw apparaat toevoegen druk en dan op de optie "bluetooth" laad hij maar een halve seconde en zegt dan dat het niet lukt. Bij de tweede optie "draadloos beeldscherm of dockingstation" gebeurt hetzelfde. Bij de laatste optie, "alle overige apparaten" blijft hij wel zoeken maar vind hij natuurlijk niks omdat mijne in de eerste categorie thuishoort.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Audio
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik denk dat jouw PC helemaal geen bluetooth heeft; in dat geval zul je een USB bluetooth adapter aan moeten schaffen.
(Lees meer...)
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Maar er staan wel een aantal andere apparaten waaronder bijvoorbeeld een chromecast, dat gaat toch ook via bluetooth?
gvrox
3 jaar geleden
Chromecast kan bluetooth hebben maar dat is om er weer audio devices aan te hangen; verder hangt ie aan wifi voor streaming (of aan een kabel). Welk type PC heb je (of welk moederbord) ?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding