Waarom kan ik geen speaker vinden voor mijn platenspeler die op RCA past?

Ik heb een (goedkope) platenspeler Soundmaster PL186H, nu zitten hier 2 ingebouwde 15 watt speakers in. Er zit een ingebouwde versterker in en Line-OUT (RCA) aansluiting. Nu wil ik eigelijk gewoon 2 goedkope kleine 30 watt speakers op die RCA aansluiting aansluiten. Alleen ik kan nergens speakers vinden met z'n aansluiting. Hoe zit dit precies?

Picture for question
3 jaar geleden
in: Audio
2K
Ritsuka
3 jaar geleden
Gewoon het juiste verloopstekkertje halen
TurfGraver
3 jaar geleden
Line out naar onversterkt speaker gaat niet werken, ook niet met een verloop.
Signaal is te zwak en zal eerst versterkt moeten worden.

Antwoorden (1)

Die speakers zijn er wel. Het zijn dan nl. speakers met ingebouwde versterkers (Active speakers).
Plaatje bij antwoord